Best-Ideas-To-Sell-Online-With-Great-Income

 

این روزها اینترنت به فضایی برای کسب درآمد و رفع نیازهای زندگی تبدیل شده است. اگر شما درحال خواندن این مقاله هستید، حتما به فکر راه‌اندازی یک آنلاین شاپ برای کسب درامد می‌‌باشید، اما ایده لازم برای شروع کار را ندارید. آیا می‌دانید که انتخاب محصول مناسب برای آنلاین شاپ، مهم‌تر از شروع و راه‌اندازی آن است. در این مقاله قصد داریم که به شما راه‌های شناخت ویژگی‌های یک محصول مناسب، ایده‌های عالی برای راه‌اندازی آنلاین شاپ و روش‌های راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی را بیان کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید. 
فهرست:
•    چه محصولی بفروشم؟
•    چگونه محصول خوب برای فروش اینترنتی پیدا کنیم
•    ویژگی‌های یک محصول خوب برای فروش اینترنتی
•    ۱۰ ایده جذاب برای آنلاین شاپ 
•    چگونه سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنیم؟

چه محصولی بفروشم؟

چه محصولی بفروشم؟
چه محصولی بفروشم؟

اولین و مهم‌ترین موضوعی که ذهن شما را بعد از تصمیم، برای ایجاد آنلاین‌شاپ درگیر می‌کند، انتخاب محصول برای فروش است. معمولا سیر کثیری از افرادی که قصد تاسیس آنلاین‌شاپ دارند، مانند گذشته و سنتی فکر می‌کنند اما، موضوع چیز دیگری است. شما تصور کنید که قصد راه‌اندازی یک مغازه، در مکانی که تمامی مغازه‌ها فروشنده کفش هستند را دارید، قطعا اگر شما در این مکان محصولی دیگر بفروشید ضرر خواهید کرد. درواقع مشتری‌های شما افرادی هستند که به قصد خرید کفش امده‌اند، پس اگر محصول کفش را به فروش برسانید‌ بهتر است. از طرفی فکر کنید، در یک مکان خلوت و کوچک که چند سوپرمارکت وجود دارد، اقدام به راه‌اندازی یک سوپر مارکت کنید. مسلما ضرر می‌کنید زیرا، مشتری چندانی نخواهید داشت‌. هنگام تاسیس فروشگاه‌های اینترنتی،  برخلاف موارد ذکر شده درباره فروشگاه حضوری، این مشکل را نخواهید داشت‌ و بدون هرگونه محدودیتی می‌توانید هر نوع محصولی را بفروشید. البته برای افزایش سود و بهره‌وری، بهتر است در انتخاب محصول یکسری نکات را توجه ویژه داشته باشید. برای این کار سعی کنید برخی از این سوالات را از خود بپرسید:
•    آیا توانایی فروش تمامی محصولات خریداری شده را دارم؟
•    آیا توانایی شناسایی محصول تقلبی از مرغوب را دارم؟
•    آیا محصول مد نظر من ارزش خرید و فروش دارد؟
•    اشتباهات سایر فروشندگان در فروش این محصول چیست؟
•    چه تعداد از مردم به این کالا نیازمندند؟
•    آیا توانایی تامین این کالا با قیمت مناسب را دارم؟ 
با پاسخ به این پرسش‌ها و سوالاتی مشابه، می‌توانید انتخاب درست‌تری هنگام خرید محصول داشته باشید. 

چگونه محصول خوب برای فروش اینترنتی پیدا کنیم؟

چگونه محصول خوب برای فروش اینترنتی پیدا کنیم؟
چگونه محصول خوب برای فروش اینترنتی پیدا کنیم؟

تا اینجا متوجه شدید که شما می‌توانید بدون هرگونه محدودیتی، محصول خود را برای فروش اینترنتی انتخاب کنید. اما موضوعی که اینجا برای شما اهمیت دارد، انتخاب محصولات پرسودتر است. حال چگونه این محصولات را پیدا کنیم؟ اولین کار انتخاب محصولی متناسب با نیاز و مشکلات مردم می‌باشد. برای این کار باید یک جامعه خاص مانند کودکان، بزرگسالان، حیوانات خانگی و... را انتخاب کنید. در مرحله بعدی محصولی که این نیاز و مشکل را برطرف می‌کند را بفروشید. نکته بعدی درمورد انتخاب یک محصول خوب، انتخاب محصولات متناسب با علاقه و روحیات شما است‌. زمانی که شما نسبت به یک محصول مانند عطر و ادکلن، علاقه زیادی دارید، مطمئنا اطلاعات بیشتری نسبت به سایر کالاها خواهید داشت. دانستن اطلاعات و دانش درباره‌ی یک محصول، در سود و موفقیت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. 
مورد بعدی، انتخاب کالاهای پرطرفدار و محبوب است؛ زمانی که تازه شروع به راه‌اندازی آنلاین شاپ می‌کنید، با کالاهای کمتر شناخته شده شروع نکنید زیرا، بسیار ریسک‌پذیر است. هدف شما فروش اجناس خریداری شده می‌باشد، پس با کالاهایی که راحت به فروش می‌رسند شروع کنید. آخرین گزینه پیشنهادی در انتخاب محصول، جست‌وجو و ایده گرفتن در سایت‌های فروشگاهی بزرگ است؛ شما می‌توانید به قسمت کامنت‌ها و امتیازات آن کالاها دقت کنید و درصورت رضایت عموم، دست به فروش آن محصول بزنید. 

ویژگی‌های یک محصول خوب برای فروش اینترنتی

محصولی برای فروش
محصولی برای فروش

در این مقاله ما قصد نداریم که برای شما مشخص کنیم چه محصولی را بفروشید یا نفروشید؛ در واقع هدف اصلی ما شناساندن مسیر اصلی انتخاب محصول و راه‌اندازی آنلاین شاپ به شکل اصولی است. به زبان ساده، ما ماهیگیری را به شما آموزش می‌دهیم. پس اگر قصد راه‌اندازی یک آنلاین شاپ را دارید، ابتدا ویژگی‌های اصلی یک محصول خوب را باید بدانید؛ برخی از این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

         • محصولی که خریدار داشته باشد: شاید در وحله اول این نکته بدیهی به نظر برسد ولی اکثر افراد این نکته فراموش میکنند و با بعد از صرف هزینه زیاد متوجه میشوند که این محصول خریداری ندارد. برای درک این موضوع که آیا محصول شما خریدار دارد باید بررسی کنید که آیا در بازار نیازی وجود دارد که افراد حاضر باشند برای برطرف کردن آن نیاز به محصول شما پول پرداخت کنند؟؟

         • محصول به میزان کافی سود آور باشد: شاید سوال کنید که آیا محصول بدون سود هم مگر می‌توان فروخت؟ خیر منظور از سود کافی، پوشش دهی تمامی هزینه‌های پنهان مانند بسته‌بندی، هزینه پست، هزینه راه‌اندازی سایت و...( البته یک خبر خوب این است که شما می‌توانید از دست هزینه‌های زیاد راه‌اندازی سایت فرار کنید، اما چطور؟ ما برای شما یک صفحه جداگانه در نظر می‌گیریم که می‌توانید تمامی محصولات و خدمات خود را در آنجا قرار دهید؛ درواقع شما بدون هرگونه هزینه، یک سایت مخصوص به خود را دارید) است‌.

         • اصل بودن کالا: اکثر مردم نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی یک حس عدم اعتماد دارند. پس اگر برای اولین بار از یک فروشگاه خرید کنند و یک محصول اصل و بدون نقص تحویل بگیرند، مشتری همیشگی می‌شوند. پس حتما از محصولات اصل و با ضمانت تعویض استفاده کنید. 

         • به راحتی قابل ارسال باشد: سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید آن را برای مشتری ارسال کنید. به عنوان مثال، ارسال لوازم خانگی مانند یخچال و لباسشویی بسیار سخت و هزینه‌بر است. از طرفی امکان آسیب دیدن کالا حین ارسال وجود دارد. البته مردم نیز ترجیح می‌دهند، این‌کالاها را حضوری خریداری کنند. پس کالاهای سبک و کوچک را انتخاب کنید. 

         • محصول غیرقانونی و غیرمجاز نباشد: قبل از فروش محصول باید به طور کامل درباره‌ آن تحقیق کنید تا غیرقانونی نباشد. از طرفی، فروش برخی کالاها نیازمند مجوزهای قانونی است؛ پس حتما در این باره اطلاعات کافی داشته باشید. 

10 ایده جذاب برای فروش آنلاین(آنلاین شاپ)

10 ایده آنلاین شاپ
10 ایده آنلاین شاپ

اکنون که با ویژگی‌های یک محصول خوب برای فروش آشنا شدید، نوبت به شناسایی ایده‌های مختلف برای فروش کالا می‌رسد. ایده‌های پیشنهادی معمولا با سرمایه‌های کم تا زیاد قابل اجرا هستند، تنها به میزان اندکی صبر، حوصله و تلاش شما احتیاج دارد. درصورتی که تلاش لازم برای راه‌اندازی آنلاین شاپ را در خود می‌بینید، نگران ایده نیز نباشید؛ در اینجا چندین ایده عالی برای شروع کار به شما داده خواهد شد که در کنار آن‌ها ایده‌های دیگری به ذهنتان خطور خواهد کرد. در ادامه به توضیح مختصری از هرکدام می‌پردازیم.
 

فروش لباس زنانه یا مردانه

یکی از نیازهای اصلی تمامی انسان‌ها در هر زمانی، پوشش و لباس است. درواقع هر فردی با هر درآمدی در جست‌وجوی خرید یک لباس مناسب خواهد بود. از طرفی باتوجه به فرهنگ مصرف‌گرایی، همواره نیازمند خرید لباس هستند؛ پس اصلا نگران فروش لباس‌ها نباشید. شما می‌توانید از بین انواع لباس‌های خانگی، مجلسی، ورزشی، زیر، اداری‌ و... یک مورد را برای شروع کار خود انتخاب کنید. 
 

فروش نوشت افزار

احتمالا شما نیز جزو دسته افرادی باشید که تا لوازم تحریر می‌بینید به فکر خرید ‌آن هستید. شما با راه‌‌اندازی یک آنلاین‌شاپ مخصوص لوازم تحریر و ارائه تبلیغ مناسب، فروش خوبی خواهید داشت.
 

فروش اکسسوری‌

یکی از لوازم پرطرفدار در بین آقایان و خانوم‌ها، اکسسوری‌ و زیرآلات است. اگر توانایی تولید محصولات متفاوت و جدید را داشته باشید، در کمترین زمان‌ ممکن به فروش بالایی دست خواهید یافت. البته حتما نیاز نیست که تولید کننده باشید، می‌توانید عمده خرید کنید و به صورت جزئی بفروشید.
 

فروش تابلو نقاشی 

اگر هنر نقاشی را دارید می‌توانید از فروش تابلوهای هنری‌ خود به درآمد خوبی دست‌ یابید. البته حتی اگر نقاش هم نیستید می‌توانید از ایده فروش تابلوهای نقاشی به درآمد برسید.
 

فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

در دنیای امروز که همه به دنبال زیبایی و مد هستند، لوازم آرایشی و بهداشتی نقش بسزایی در زندگی دارند. شما با راه‌‌اندازی یک آنلاین‌شاپ لوازم آرایشی و بهداشتی، به فروش فوق‌العاده‌ای دست خواهید یافت. 
 

آموزش

اگر در یک مورد خاص مهارت لازم و کافی دارید، می‌توانید یک دوره‌ کاربردی و مهم بسازید و با تبلیغ مناسب، آن را بفروشید. برای جلب اعتماد مردم، می‌توانید چند ویدئو رایگان هم در اختیار عموم قرار دهید. مشاوره دادن در حوزه‌های تخصصی می‌تواند گزینه بعدی شما در این خصوص باشد.
 

فروش لوازم جانبی گوشی و لپ‌تاپ

دیدن قاب گوشی و لپ‌تاپ، کاورهای رنگارنگ و وسایل جانبی می‌تواند بهترین راه جذب مشتری‌ها باشد. این بهترین ایده برای راه‌اندازی آنلاین شاپ است که افراد با کمترین پول اولیه می‌توانند از شما خرید کنند.
 

فروش گل و گیاه

اگر به گل و گیاه علاقه زیادی دارید، راه‌اندازی آنلاین شاپ فروش گل و گیاه برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. افراد با گشتن در صفحه شما و مشاهده زیبایی گل‌ها و گیاهان، ترغیب به خریدن این محصولات می‌شوند. 
 

فروش کیک و شیرینی 

اگر در شیرینی‌پزی مهارت دارید موقع آن رسیده که هنرتان‌ را به همه نشان دهید؛ تنها کافی است که چند کیک و شیرینی خوشمزه درست کنید و عکس آن را در سایت و صفحه خود بگذارید. مطمئنن مشتری‌ها با دیدن این خوراکی‌های خوشمزه، سریع به شما پیام می‌دهند. 
این‌ها تنها تعداد محدودی از ایده‌های مخصوص به راه‌اندازی آنلاین شاپ بود؛ پس شما برای شروع این کار می‌توانید از فروش هر چیزی که فکرش را بکنید آغاز کنید.

چگونه سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنیم؟

اگر محصول خود را برای فروش مشخص کرده‌ا‌ید و اکنون فقط نیازمند یک سایت فروشگاهی هستید، اصلا نگران نباشید. ما یک پیشنهاد عالی برای شما داریم؛ همانطور که می‌دانید، راه‌اندازی سایت و مدیریت آن از جمله کارهای سخت و هزینه‌بر است. سایت تاپ آفیس برای هر کار و بیزینسی، این امکان را فراهم کرده است که بدون بکارگیری روش‌های سخت گذشته، یک صفحه یا به اصطلاح سایت مخصوص به خود فرد ایجاد کند. در این صفحات شما می‌توانید تمامی محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید و به راحتی صاحب یک سایت شوید.  
 

برای راه اندازی وبسایت و دریافت اطلاعات بیشتر، همین حالا به مشاوران و پشتیبانان ما مراجعه کنید.

حسن میرزایی

 

 در این مقاله روش ها و ایده های مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و آنلاین شاپ را بررسی کردیم. اگر ایده یا نظری دارید حتما با ما درمیان بگذارید.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

درخواست خرید و مشاوره رایگان

  مشاوره رایگان ایجاد سایت